Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Henrik 17/11 2007 10:15
Hejsa.
Er der nogen der kan fortælle mig om Alpe d huez er et godtsted og stå på ski, vi har planer om at bo på et Residenca La Menadiere det er billigt.
vi er 4 personer 2 voksne og 2 børn. Er der nogle aktiviteter for de små.
Henrik
Martin 17/11 2007 11:47
Sv: Alpe d`huez,
Jeg var der sidste år i julen. Der var ikke meget sne, men var man tidligt på pisten kunne man sagtens finde godt skiløb. Da sneen manglede var der nogle piste der ikke var åbne, men er ikke i tvivl om at når bjergene er dækkede af sne er det et af de bedre steder i Europa.
Der er noget for enhver smag, tættest på byen er der en del børnebakker, blå piste osv og tager man liften til toppen ved gletscheren er der også god udfordring for de øvede.
Mht. aktiviteter skal i nok have fat i jeres rejsebureau hvis i bruger et sådant, ellers tror jeg der er muligheder for at lave noget med skiskolen.
/Martin
Michael Hansen 27/11 2007 15:36
Sv: Alpe d`huez,
Det er bare stedet, både for store og små. Vi har været der de sidste 6 år, de sidste to år to uger. Der er nok til alle typer. Og for børn er der super begynderterræn. det er let at mødes til frokost og efter dagens ture.
Der er aftenkælkebakke v. Eclose, skøjtebane, udendørs swimmingpool, indendørs sportscenter, ja alt hvad hjertet begærer.
Glæd jer.
Michael
PS i år prøver vi noget nyt Passo Tonale i Italien, men jeg ved vi vender tilbage til Alpe.