Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Pellej 16/01 2009 14:02
Vi er fem drenge på 19 år der skal afsted i uge 14 til enten Alpe de huez eller Van thorens. Vi er 2 begyndere og 3 øvede.
Vi ønsker et sted med lange pister og kanon skiområde og afterski. ?
Nogle efaringer.
Thomas Jensen 16/01 2009 14:08
Sv: Alpe de huez eller Val thorens
Hej,
Begge steder er super med suverænt skiløb.
Val Thorens er størst men Alpedyt er så rigeligt stort nok.
I Val T er der mere ski-in/out end i Alped - afhænger af hvor I skal bo naturligvis.
Der er nok mest afterski i Val T. Der er en milliard danske bumser der.
Vil næsten tro at Val T er lidt dyrere end Alped (m. frokost i terræn og den slags)
Men igen; begge steder er super. Og begge er gode til både begyndere og øvede.
vh
thomas - http://alpeferie.dk/
Søren 16/01 2009 19:11
Hey Pelle...
Jeg tager selv til Val T i uge 13-15 og har været i ADH flere gange, min ærlige mening er at man får mere ud af et skiløb i VT da alt er komplet pakket ind i pister, og hele byen er en stor fest...
så kom klart til Val T, så giver jeg en bajer på Snesko!!
//Søren
Søren 16/01 2009 19:12
jka man får mere ud af SIT skiløb ;-)