All mountain/Cross ski? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Mia Ellegaard skrev:
Hej!

Jeg overvejer at købe mine egne ski, men er i tvivl om, hvilke jeg skal vælge.
Jeg har noget frem til det enten skal være all mountain eller cross. Kører ca. 60/40, så er all mountain mest oplagt ik?

Jeg har kigget på nogle Fischer AMC 70, Atomic SX9 og Rossignol comp7X.

Jeg har hørt Fischer AMC skulle være god, men den skulle også være meget let, så derfor er jeg bange for, at den vil vibrerer i høj fart?? Desuden har den kun en radius på 13,7, er det ik' lidt i underkanten?

Samtidig har jeg hørt atomics SX skulle være rigtig god. Dem jeg har set på hedder SX9, men hvad står tallet for? Har nemlig set SX10 og SX11 for gode anmeldelser, men ved ik', hvad forskellen er?

Er der nogen, der kan hjælpe mig med ovenstående eller har andre gode forslag til valg er ski?

Jeg kører som sagt ca. 60/40 til 70/30 og vejer 54 kg og er 165cm. De må gerne være sjove at køre på, men samtidig kan jeg godt lide at køre stærkt, når jeg kører pist.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen