Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Steffan 23/10 2007 21:30
Hvor er der god udfordring for øvede alpiner, og samtidigt et natteliv i norge??
Martin Langdahl 23/10 2007 22:16
Sv: Afterski og Fed oplevelse i Norge
Jeg tror kun der er to steder for jer, Hemsedal og Trysil... Jeg har aldrig selv været i Hemsedal, men har hørt at det skulle være godt, både hvad angår det med ski og det efter. Trysil har jeg stået alpin en enkelt gang, der gik vi dog ikke selv så meget op i afterski, men det er et rigtig godt område og der er også udfordringer hvis selv hvis man har mere end 10 uger på ski
Thomas 24/10 2007 19:04
vil klart anbefale hemsedal har været der to gange og der er massere af afterski og diskoteker, men også mange udfordringer, både med meget stejle pister og en stor park.
Zip_hans 24/10 2007 19:37
der er en super park i hemsedal . der bliver også holdt dm i snowboard der oppe i år. det siger lidt om det.
jeg skal ikke kunne sige noget om natte live. Norge kan bare ikke finde ud af at feste!!!
der skal du den anden vej..
Anna 26/10 2007 09:28
Hej.
Har lige været i Hemsedal i sidste uge. De har denne sommer investeret i et anlæg på løjperne, for at sikre, at sneen ikke smelter så hurtigt. kender ikke detaljerne. Hemsedal og Trysil er de bedste steder i Norge.
Rigtigt, de har en kanon park. Forrige år blev parken i Hemsedal kåret til verdens 5 bedste. Denne sæson afholdes der DM i snowboard uge 14-2008.
se lejligheder og transportmuligheder på http://www.storehorn.dk
hilsen Anna