Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Per Nielsen 26/11 2007 14:27
Hej
Vi er 5 personer der formentlig tager til Val Thorens i uge 9.
Jeg har selv været i Val T flere gange dog aldrig i uge 9.
Det jeg godt kunne tænke mig at vide, er om der stadig er masse gang i natteliveet og afterski på bla. snesko?
Jesper 26/11 2007 16:26
Sv: Afterski & Natteliv i Val Thorens
Der er gang i nattelivet fra uge 1 til 14 :) var på sæson i val T sidst år, da Sne sko lukkede sidst på sæsonen blev jeg overflyttet til saloon bars øl hane. :)
Jacob 26/11 2007 16:33
Jeps altid gang iden.....
Per Nielsen 26/11 2007 16:58
Hvad med live musik inde på Sne Sko ??
Plejer at være super fed stemning!
Kasper 26/11 2007 22:09
Jeg skal gøre mit til at der kommer gang i den ;)
Men bortset fra det kender jeg en der skal arbejde på Snesko i hele jan/feb. Jeg kan prøve at høre ham om han ved hvem der spiller..
Men jeg ved at der igen i år kommer livemusik..
Kasper
http://skiguide.topdollar.dk
Søren H 14/02 2011 14:59
Hej Per og andre!
Det er igen igen i år MAGNUS der spiller på SneSko.
God tur!
VH
Søren H
Klaes 15/02 2011 18:56
hvornår der flest mennersker uge 2?? er der mange unge der?
Frederikke Arnold 07/02 2011 16:03
Hey..
Er en pige på 16 år, og jeg skal med mit gymnasie til val t i uge 8.
Der har været en del snak om at aldersgrænsen på diskotekerne ville blive sænket til 16+. Nogle der ved noget om det eller tror i stadig aldersgrænsen vil være 18+ og i så fald er det noget problem?
-På forhånd tak
Frederikke.