Afterski med dejlig livemusik

Henrik Aaen Mortensen 01/10 2009 22:20

Hej

Jeg leder efter det perfekte afterski-sted. Dog skal pisterne også være iorden. Vi er 4 drenge der skal afsted som vi har været så mange gange før.

Vi har været et par gange i avoriaz og kan godt lide stemningen på The Place med live musik.

Men jeg ved ikke hvorfor der er noget i mig der gerne vil til østrig ( Var i sölden sidste år) Men har vi ikke et sted hvor vi kan finde østrigsk afterski men også har mulighed for at smutter over til den danske afterski med gode gamle klassikere opført live?

Håber der er nogle der kan hjælpe

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Kenni 02/10 2009 08:29

Sv: Afterski med dejlig livemusik

hej så skal i nogen prøve saalback der vild after ski med leve musik.

Søren Hjelholt 02/10 2009 13:27

Hej Henrik

En mulighed kunne være St. Anton. Indrømmet, det er ikke det billigste sted at tage hen men...

Der er et super skiterræn (for den øvedeskiløber)

Og der er masser af mulighed for afterski. Mest berømt er nok Mooserwirt og Crazy Kangaroo. Mooserwirt er ægte østrigsk afterski i to etager med DJ Gerhard på en balkon i midten...

Andre steder i byen er der mulighed for mere traditionelle bare med rimelige priser. f.eks. The Funky Chicken. (Jeg ved ikke hvor de finder på navnene)

Jeg ved ikke om der er nogen decideret dansker-bar, men der skal nok være masser af danskere i området.

Jp 02/10 2009 13:37

Super skiterræn og masse af afterski - Saalbach!

Live musik hos Hinterhagalm (og Spitzbub hver tirsdag); DJ hos Bauers. Men OK, ingen decideret dansker-bar.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen