Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Tommy Henriksen 30/11 2009 10:16
Hej
Vi er en flok unge mennesker som skal til Wagrain i uge 5. Ville lige høre hvordan det er med mennesker (især unge) i denne uge.
Samt hvilke steder kan anbefales til indtagelse af et par velfortjente fadøl efter en dag på pisterne!!
/tommy
Henrik 30/11 2009 11:15
Sv: Afterski i Wagrain i uge 5
Hejsa... Kuhstall - kuhstall - kuhstall...og når du er træt af det tager du videre til danskerbaren :0)
Ses i uge 5.
Anders Ehlers 30/11 2009 16:32
Bare start i bunden af Graffenberg liften. Der ligger en fin bar, hvor der plejer at være gang i den. Derfra vader I bare langsomt ned genne Wagrain by og smutter ind hvor der er åbent :P
Der er meget fine muligheder for at drikke sig selv ned.
Morten Piltoft 01/12 2009 04:08
Hej.
Ja, det mest populære afterskisted hedder Kühstall. Det ligger ved bunden af Flying Mozart gondolen. Et bedre alternativ er i mine øjne Kühberg, som ligger ved Grafenberg-gondolerne. Desuden er der også et sted, som hedder Haar Trog Alm, der ligesom Kühstall ligger ved Flying Mozart. Et sted som jeg dog aldrig vil anbefale. Personligt synes jeg, at man finder Wagrains dårligste betjening netop der. Men det er jo bare en personlig holdning.
Bylivet i uge 5 er som i de fleste andre, hvilket vil sige nogenlunde, uden dog at være mega vildt. Som jeg sikkert har skrevet før, så må i ikke misse mandag aften på diskotek Point.
Men ellers søg i gamle tråde. Ved jeg personligt har skrevet en del indlæg om netop dette emne.
mvh