Afterski i Sölden.

Jacob 12/09 2007 16:23

Hej.

Årets skitur går til Østrig, nærmere bestemt Sölden.

Vil gerne høre om der er nogen der ved lidt om hvor det bedste afterski er?
Gerne navne på diverse barer.

Var i Canazei sidste år, og der var, efter min mening, slet ikke noget afterski overhovedet.

Mvh Jacob

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Reimer 12/09 2007 19:13

Sv: Afterski i Sölden.

hey..

har været i sølden 3 gange.. og kan kun sige at det er mega fed afterski der nede... jeg kom meget på "Snowrock" og "fire und ice".. men der er mange steder der er gode...!

Gert 12/09 2007 22:38

Hej Jacob.
Der er masser af afterski i Sølden, hvis du spøger mig kan en rigtig god afterski i sølden starte på bjeget ved Giggijoch, der er udendørs live musik om fredagen og de andre dage er der dj, der er altid masser af mennesker, derfra kan man enten stå på ski ned til byen eller tage liften, når man er kommet ned skal man lige går 75 m så kommer man til en lille hyggelig bar der heder Alm rauch, de åbner kl. 15 og der er altid gang i den, lige der efter er der en uden dørs bar har ikke rigtig noget navn men der er altid masse af mennesker, over for den ligger fire und ice, lidt mere moderne sted, kan også tilslutte mig Rimers ide med en tur på snowrock, rigtig hyggelig bar men der er mest gang i den om aften. ud over dem der er nævent er der masser af andre steder man kan gå hen, men du kan gå ind på Søldens hjemme side www.solden.at der kan du finde de fleste steder. Har du andre spøgsmål er du velkommen til at skrive, ellers håber jeg at i får en god tur til Sølden, skal selv der ned 3 uger i år. mvh Gert

Gert 12/09 2007 22:41

Lige en rettelse det www.solden.com .mvh Gert

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen