Afterski i Østrig..

Allan Bjørk 07/09 2011 19:19

Hej alle..

Vi er en meget ski glad familie (flere generationer), men nu skal vi " unge" uden børn eller bedste forældre, en tur til Østrig for at opleve den fede afterski stemning som man desværre ikke oplever i Norge og Sverige som vi altid har rejst til.

Spørgsmålet er simplet : Hvor finder man den bedste afterski
og hvornår ( uge)??

Vi har selv set på Bad Gastein og Ischgl...

Mvh Allan

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Christina D 19/09 2011 02:35

Sv: Afterski i Østrig..

Må lige tilslutte mig Freddie. Var en hel sæson i Ischgl sidste vinter, og når i skriver at det er en ferie uden børn og bedsteforældre, kan jeg næsten regen ud at i ikke er 17 år gamle, og derfor anbefaler jeg klart Ischgl! FEDT skiområde, der ligger højt, og vild vild afterski! Aldersmæssigt ligger det fra 25 og opefter, og i uge 3-6 er der næsten ingen børn.

GOD TUR! :)

Fred 07/09 2011 21:42

Ischgl er blevet kåret til det bedste, hvad angår Afterski! Hvis I vil have skandinavisk afterski med, norge/sverige/Danmark og "england" så er det Kitzloch i uge 3(ok) og helt vildt i uge 4 og 5.

På Trofana alm. og Kuhstall er der afterski hele sæsonen, så hvis i ikke er bange for tyskere, kan i ikke gå galt i byen.

Derefter er St.anton og Saalbach super steder med afterski.

Jeg var i Bad G over nytåret, og der var næsten ingen afterski. Haeggbloms har noget der ligner afterski, men er hvad jeg ville kalde rigtig afterski. Du kan få fin fest og ballade, men den østriske afterski eksisterer altså ikke i Bad G!

Så det må hede: Ischgl, St. anton også Saalbach.

Er sikker på at Ischgl vil være perfekt for jer, og at I højst sandsynligt ikke vil andre steder hen efter en uge i paradis.

Henrik1428 07/02 2014 11:00

Kender i to som har været på sæson i ischgl noget til hvordan jeg får to måneder fra denne weekend til at hænge sammen økonomisk?
Her tænker jeg mest på at finde et billigt sted at sove..
Vh henrik

Henrik1428 07/02 2014 11:01

* er der større mulighed i sankt anton eventuelt

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen