Afterski i Livigno

Torben Andersen 23/01 2007 12:50

Vi er fire fyre som kører selv til Livigno i uge 7. Vil høre om nogen kan anbefale et par fede Afterski-steder:-)

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Heidi 23/01 2007 14:49

Sv: Afterski i Livigno

Ja det er jeg også spændt på at høre... var der sidste år og det lykkedes os aldrig at finde noget...og vi prøvede ihærdigt!

Borst 23/01 2007 19:00

Altså der er kun 1 diskotek, så vidt jeg ved, det hedder Doloki eller sådan noget i den stil, men der er jo et bare rigtig afterski steder.

Vi er 7 drengen som kører derned i uge 7 også, vi finder nogle hunkøn i løbet af dagen, og laver vores eget afterski i vores hus :D Priserne på sprut er LAVE!

Maria 23/01 2007 21:38

Tjaa Livigno har jo en del afterskisteder...

Jeg vil dog lige kort fortælle om nogen af dem jeg synes bedst om..

Statlet - ligger for foden af Carosello gondolliften - hvis solen skinner er det helt perfekt, de har stor udendørsbar, med festelige bartendere, og live DJ. Mange af de danske rejsebureauer holder afterski der nogen gange i løbet af ugen.

Tea Del Vidal - ligger for foden af Mottolino liften - dette er nok et typisk dansker sted - der er gang i den med musik og både udendørs og indendørs bar. Desuden har der blevet holdt Skandinavisk aften hver tirsdag de år jeg har været der, og der er virkelig gang i den - kan klart anbefales.

Kühstall - ligger i centrum af Livigno - i det område som hedder Costacia - det er indendørs med live musik, her plejer der at være rigtig godt gang indtil kl 20 om aften - dog er stedet ikke helt så stort.

Mht. til diskotek, så ligger der også et som kedder Kokodi - det er her turisterne kommer - der plejer at være gang i den søndag, tirsdag og torsdag - her holder de fleste danske selskaber til disse dage + guiderne.

Håber I allesammen får en dejlig skiferie - Livigno er et fantastisk sted at holde ferie.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen