Aflysning af busrejse - er det tilladt??? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Martin Bækby Jensen skrev:
Hey folk har lige brug for en anelse juridisk ekspertise.

Sagen er den at vi er et par kammerater der bookede busturen Århus - St. Anton am Arlberg t/r igennem Dansk Fri Ferie (som så benytter Hjørring Turistfart) og ikke nogen bolig idet vi havde kendskab til et billigt sted at bo dernede som vi så efterfølgende bookede, da vi nu havde transporten på plads. Jeg modtog en ordrebekrætelse fra Dansk Fri Ferie og overførte straks derefter 2500 kr. som betaling.
Nu bliver jeg så ringet op idag og får at vide at der beklageligvis er sket en fejl og de har fået at vide af Hjørring Turistfart at der ikke er plads til os alligevel:(
Mit spørgsmål går på om man på den måde bare kan snige sig ud af en indgået aftale eller om de er forpligtigede til at finde anden transport, eller evt. betale differencen på en anden transport vi måtte finde.

På forhånd tak

MVH Martin Bækby
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen