Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Christian 28/12 2010 14:14
hej alle.
Min kæreste og jeg skal på skiferie og har snakket om vi vil tage en afbuds rejse til østrig eller italien. men nogen der kende et godt sted på nettet hvor vi kan finde sådan nogen rejser, for når jeg er inde på højmark og alle de andre sider syntes jeg ikke man spare ret meget når man tænker på det er en afbudsrejse. vi har tænkt os at flyve hvis man kan få det til en go pris. vi forstiller os det vil koste mellem 5-6000 kr med liftkort og måske 1/2 halvpension
vi har aldrig prøvet at bestille en afbudsrejse, er det best og ringe 2 dage inden man skal afsted eller skal man gøre det nu? vi skal først afsted i uge 5.
håber der en nogen der kan hjælpe.
Martin Langdahl 28/12 2010 17:30
Sv: afbudsrejser
Hvis du ikke vil give mere end 5-6000 så skal du vente til sidste øjeblik - eller holde øje med de forskellige bureauers hjemmeside løbende - jeg tvivler på at du allerede nu kan få det til halv pris (hvilket ofte vil være tilfældet med den pakke som du umiddelbart ønsker).
Rasmus Skov Jensen 28/12 2010 18:09
Sv: afbudsrejser
og et link hvis ikke du vil kigge på 40 sider kunne være her:
http://www.skisport.dk/skirejser/restpladser/
og ellers gælder det som med mælk og ost, des tættere på udløb des billigere bliver det ;o)
men udvalget indsnævres også for hver dag, og det er ikke nødvendigvis det bedste køb man gør to dage før afgang, hvis man har lidt krav til destination og hotel.
Mvh Rasmus