Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jens Nordby 01/11 2004 12:28
Kære allesammen!
Har ledt med lys og lygte efter et par adresser i Val Thorens. Kan nogen hjælpe mig?
- John's
- Snesko
- Sherlock
- Tango
mange tak
Jens
Heidi 01/11 2004 16:19
Sv: Adresser
Kan du ikke finde de adresse på www.valthorens.com og kontakte turistkontoret i Val Thorens??? Måske en mulighed!!
Heidi
Team ATTACK 01/11 2004 21:27
Du R Ret aktiv på foRum Heidi. Respekt. Og tuRen gåR til ?
VæRsko 7 stk R, Nej 8 R, SoRRY 11 .......
LaGnoo 02/11 2004 16:14
Hov Hov...
kan vi ikke alle blive enige om at der slet ikke er noget der hedder VÆRSKO-VÆRSGO... Det hedder:
Vær Så God...
Team ATTACK 02/11 2004 16:44
Jeg tænkte egentlig på SneSko i Val T da jeg skrev værsko. Det er en kold tid, Postmand Per osv ...............
Daniel 04/11 2004 18:13
Hvis det kunne have nogen inteResse, så haR jeg adRessen på "FRiends" - BaR/Pub.
fRiends
Rue de Gébroulaz
73440 Val T
Det eR umiddelbaRt den eneste jeg kan finde...
/Daniel - nu med R på tastatuRet
LaGnoo 04/11 2004 22:44
Jens, skriv til Friends... der går nok et ondt forår før de får snail-mail men røv... P-røv... vidste p'et var der et sted...