Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Sattack 28/09 2006 18:26
Det kan da ikke laves og gøres mere besværligt.
Javel, I vil gerne undgå spam og opretholde god tone, men at lige først bede om Anti-spam kode, som en god ide iøvrigt, også derefter bede om at man skal godkende denne kan da ikke være mere irriterende og trættende.
Det kan måske godt være det kun er mig, men set på antal af svar, og det som står i min erindring de seneste år, så tror jeg der er andre !!??
Når man først er oprettet som bruger, så bør det være nok !!
Nå ja, for at få min frustration ud så skal jeg jo også lige først ind på min email - se mail fra skisport.dk - trykke på link for at godkende ........
Martin Langdahl 28/09 2006 18:57
Sv: ADMIN !! - Indlæg og svar til forum
Jeg må sige at du ikke er alene.
Jeg kan ikke forstå hvorfor i ikke bare lader os få et brugernavn og password og så kan vi skrive alt det vi kan, der findes forskellige php-fora, som man kan bruge frit, det kræver bare man har en der kan finde us af at tilpasse det, til det man har brug for. så bliver vi fri for spam kode, vi bliver fri for alt muligt, og så kan man have sådan en pæn log in knap og en gem log in, og så tager det altsammen ca. 3 sek. før man kan skrive.
Ssh 28/09 2006 19:22
Sure løg....;O)
/SSH
Svendsen 28/09 2006 21:07
ENIG !! Det er alt for besværligt.
Det må være lavet for at få minimal indslag på forum.
SSH, netop en som dig skulle ikke have lov til skrive i dette forum, eller andre med voksen publikum.
Log venligst ind på arto.dk igen .....
Ssh 28/09 2006 21:28
Svendsen,
prøv da at tage dig sammen og læs hvad jeg havde skrevet...der er en smiley efter udsagnet hvilket indikerer at det skrevne skal tages med et gran salt og/eller med et glimt i øjet!
Rent faktisk kender jeg personen som har skrevet det oprindelige indlæg, og det er udelukkende ment som et 'spark' til vedkommende, og hvis det generer dig så tag du og smut over på et voksent (bemærk at det staves voksent)forum og vær sur.
Smil til verden og verden smiler til dig !!!
Mvh
SSH
Sattack 28/09 2006 21:41
Undskyld mit sene svar, men det tager jo tid at sende respons til dette forum.
Jeg kender godt SSH, men det er jo ikke ensbetydende med at kendes ved ham ..... ;-)
Kender sikkert også Svendsen og ja han er lidt sur.
Det tror da fanden med den tid han bruger bare for at skrive et mindre indlæg på skisport.dk ......
DET EN OMMER !!!!!!!
Marino 28/09 2006 23:11
Jeg må også tilslutte mig denne klage!
Det er trættende, og mine oplevelser fra andre fora siger mig, at det må kunne lade sig gøre at undgå spam uden også at gøre det SÅ besværligt.
Hvis der laves brugerregistrering, samt antispamkode ved indlæg, må det være nok.
/Marino
Rasmus Hornemann 29/09 2006 01:02
Jeg er helt enig. Det begrænser enormt meget ens lyst til at skrive indlæg i dette ellers fine forum.
Skisport.dk - Redaktion 29/09 2006 10:38
Hej
Tak for jeres indlæg og ideer.
I sin tid etablerede vi antispamkoden for at undgå reklamer for Rolex ure og lignende som robotter automatisk lagde ind i forummet. Det er nu stoppet med dette tiltag.
Valideringen via mail måtte vi desværre indføre da det vidste sig at der var sælgere af enten skirejser/skiprodukter og lignende der fandt ud af at det her var et godt sted at markedsføre sine produkter.
Ved at have valideringen med har vi fået disse "firmaer" usaglige aktivitet fjernet fra forummet.
Men vi lytter til jer brugere og vil nu lave en mulighed for at logge ind i stedet, så kan man få det som man vil.
Så håber vi alle er tilfredse med servicen ;o)
Sattack 29/09 2006 10:53
Godt gået, Respekt herfra !!
Kan I også lave sne ?? ;-)
Skisport.dk - Webmaster 15/11 2006 17:02
Hej.
Det er nu muligt at logge ind hvis man er oprettet som bruger på Skisport.dk (http://skisport.dk/bruger/).
Således behøver man ikke at skrive anti-spam kode eller vente på en godendelsesmail.
Mvh
Skisport.dk
Jac 02/10 2006 12:25
Og en bakke eller to he he
Skisport.dk - Redaktion 02/10 2006 22:18
Vi ser om ikke vi kan lave både bjerge og sne, følg med i nyhedsbrevet for de rigtige tips til det ;o)
og er alt ovenstående nødvendigt spørger nogle så sikkert. Dagens eksempel er her: http://skisport.dk/forum/22635/
En af vore kolleger havde åbenbart glemt han hed Peter, og kaldte sig Poul, selvom han som administrator af sit eget forum har stillet strenge regler op om at man ikke må reklamere i forummet på deres side.
Ja, hvis moral er godt, er dobbeltmoral tilsyneladende dobbelt godt...
Hilsen redaktionen
Martin Langdahl 02/10 2006 22:23
Først vil jeg gerne sige at det er godt at i tager kritik/ respons til efterretning.
Men så vil jeg gerne bagefter brokke mig lidt mere. Jeg kunne godt tænke mig at der var en "ny" skilt ud fra de indlæg hvor der er blevet svaret, siden sidst man var inde. Foreksempel, så var der kommet otte indlæg på denne tråd siden jeg sidst var inde, men tråden er ikke markeret.
Sattack 03/10 2006 20:09
Det skal være dato-relateret.
Således når det er oprettet står det af gode grunde øverst, og skulle det blive besvaret øverst igen.
Se eventuel på www.kitesurferen.dk - dato-relateret !!
Og kom så med den artikel om Val Thorens ....
Skisport.dk - Webmaster 04/10 2006 20:00
Hej.
Tak for yderligere forbedringsforslag.
Sorteringen af indlæg er nu opdateret således at et indlæg rykker op på listen når der bliver svaret.
Mvh
Skisport.dk
Satttack 04/10 2006 21:20
Godt gået, Admin
Og hvornår får jeg så min præmie for at være med til at forbedre Jeres hjemmeside ;-)
/ Baby Gazellen
Martin Langdahl 05/10 2006 17:23
Ja det kræver jo snart procenter...
Sattack 23/10 2006 22:09
Bare for at presse på.
HVOR LANGT ER I KOMMET, RASMUS ?????????