5 dages ophold i Trysil - 1800kr inkl. liftkort og skiudlejning

Rikke 08/01 2008 18:27

Hej alle sammen!

Det står sådan til at jeg har tre senge tilovers til min skiferie i Trysil i uge 5. Så vil høre om nogen var interesseret?
Prisen er 1800kr og det gælder så for ophold fra søndag d. 27. jan til fredag d.1. februar. Inkl. i prisen får I 5-dagsliftkort (mandag-fredag) og skiudlejning. Så det eneste I skal betale for er transport tur/retur og så selvfølgelig mad og drikke!:P

Indtil videre er vi 3. Mine veninder Sandra og Charlotte og så mig selv. Vi er henholdsvis 20, 19 og 19, så det skal helst være 3 personer på omkring samme alder da vi alle 6 skal bo SAMMEN! Og vi regner da med at vi skal ud og lave lidt ballade. Så det skal være 3 friske personer :)

Vi skal bo i den HYGGELIGSTE hytte på 68m2, 3 soverum, 8 senge, 1 bad m. brus, WC og badestue (Hvad det så end er!), skibod (Regner med det er et skab til opbevaring af vores ski) og byggeåret er 2001
Hytten ligger i området STORSTEN HYTTEGREND i Trysil (tæt på Trysil Turistcenter, altså centralt!). Hvis nogen vil Google.

I hytten er der opvaskemaskine (JÆÆÆS!), køleskab/fryser, pejs (TOOTALT HYGGE!), tørreskab, kabel-tv og musikanlæg.
Det er ikke tilladt at ryge eller have husdyr.
Der er 20m til en transportløjpe som går ned til en skilift.

Da det jo er meget snart vil jeg gerne have hurtig tilbagemelding, da jeg skal have bestilt liftkort og skiudlejning (ski/snowboard/telemark/langrend/støvler, eller hvad du/I nu står på) til os alle.
Så skal derfor bruge dit/jeres fulde navn + fødselsdag.

Håber der er nogen som er interesseret, for tror det bliver 5 gode dage!

Først-til-mølle-princippet!

Kærlig Hilsen
Rikke

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Morten J 10/01 2008 21:58

Sv: 5 dages ophold i Trysil - 1800kr inkl. liftkort og skiudlejning

Som Henrik skriver, så er priserne rigtig høje i Norge. Derfor kan det være en stor fordel, at have proviant med hjemmefra. Det er dog vigtigt at huske, at hvis man bliver snuppet i tolden, så kan det også hurtigt blive dyrt.

Henrik 09/01 2008 20:51

Sv: 5 dages ophold i Trysil - 1800kr inkl. liftkort og skiudlejning

Hej Rikke
Desværre er jeg 30 år for gammel, men du og dine veninder ønskes en super tur. Badstue er en sauna og skiboden har du ret i. Trysil er skøn, og det sted I skal bo er bare helt super. Hvis vejret arter sig er der slet ikke grænser for hvor god en ferie I kan få. Hvis I skal på sjov, så husk lige at priserne er helt urimelig i Norge. Jeg tør slet ikke referere hvad en drink eller en pakke cigaretter koster, så hav det med hjemmefra - det hele !!!
Nyd det
Henrik

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen