Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Nikolaj 30/09 2009 15:56
Hej.
Vi er 6 gutter der gerne vil afsted i uge 7 2010.
3 af os var sammen i Saalbach sidste år, og elskede det! Vi vil gerne tilbage til Østrig og jeg har, foruden Saalbach, fået anbefalet følgende locations:
St. Anton
Ischgl
Hvis nogen har en lejlighed/hytte et af disse steder, eller kan anbefale et helt fjerde sted så er vi også åbne for dette. Vi vil gerne afsted så billigt som muligt da 4/6 af de rejsende er studerende.
Vi kommer for at have det sjovt og hygge os på ski og snowboard. Vi er meget til mindre hop og offpiste i powder. Der må gerne være hyggeligt med træer osv. og vi vil selvfølgelig gerne på afterski også.
Andet spørgsmål.
Jeg overvejer kraftigt at tage en sæson med en kammerart i 2010/2011 et eller andet sted, jeg er ligeglad med hvilket arbejde men bar/diskotek/transport/restaurant/cafe ville være super.
Nogen der har nogle kontakter eller lignende, der kunne være interesserede i at få ordnet næste sæson allerede nu?
På forhånd tak.
Mvh.
Nikolaj
Kit Stausholm 30/09 2009 19:50
Sv: 2 spørgsmål. (Skiferie 2010 + sæsonarbejde)
Hej,
Jeg kan anbefale Zell am Ziller, der er et super godt sammenhold blandt skibumser. Der er blandt andet mange hytter som bliver lejet ud til skibumser for en OK pris når man skal være der en hel sæson. :) Specielt kan man, hvis man kender nogle guider få nogle rigtig gode priser på hytter :)
Har dog ikke lige været i St. Anton, så det ved jeg ikke noget om.
Kit
Nikolaj 01/10 2009 09:31
Sv: 2 spørgsmål. (Skiferie 2010 + sæsonarbejde)
Hej Kit
Tak for det, jeg har kigget lidt på det! Det ser spændende ud!
Hvis der er andre der har forslag må de meget gerne skrive også :)
/Nikolaj