2 senge i Val T!!

Jokke 05/01 2011 16:24

Hej
hvis der er nogle af jer derude der kunne tænke sig et billigere sted at overnatte mens i er i Val T, så kontakt mig.
Jeg bor med to andre i en 5 personers lejlighed i Val T, og vi kunne godt tænke os at leje 2 sengepladser.
Hvis du kun er en person og du mangler et sted at overnatte, jamen så skriv så finder vi ud af pris og logistik.
Vi er bor i lejligheden helt til midt april.

Kommentarer:
Der er i alt 10 svar i denne forumtråd.

Thomas Kipp 23/02 2011 03:00

Sv: 2 senge i Val T!!

hey
jeg er en enkelt person der mangler en sted at sove i uge 11. jeg skal besøge en ven der er der nede som arbejder på et hotel så det ikk rigtig et billigt sted at overnatte :)

thomas@kipps.dk

Lasse Poulsen 05/01 2011 18:09

Hey!
Hvilke uger er sengene ledige? Og hvor dyre er de ca? :)
mvh. Lasse

Line Kim Anthonsen 13/02 2011 17:55

Hej
Jeg skriver for at høre om i har 2 ledige senge i uge 8 da min søster og jeg står og mangler "husly"
Du må meget gerne sende en email med pris for overnatning i uge 8.
anthonsen.line@gmail.com
Vh Line Kim Anthonsen

Thomas 05/01 2011 20:12

hej

jeg er også interesseret, hvor ligger den henne ? pris ?? uger ??

thomas

Joachim Skov Martinet 05/01 2011 22:48

Tak for henvendelserne, som det ser ud lige nu er alle uger ledige, men sådan bliver det nok ikke ved med at være, da mange af vores venner pønser på en tur ned i sneen til os.
Prisen afhænger af ugen/ugerne du/i gerne vil komme herned, skriv hvornår du/i er interesseret i at komme forbi og vedlæg din email så sender vi et tilbud.
MVH Jokke+2

Pernille Frandsen 10/01 2011 17:10

Hej Jokke ;)

Jeg skriver til dig, fordi min veninde og jeg skal på ski i uge 7. Vi skal ned og feste og forhåbentlig køre en masse lækkert skiløb både på pisterne og forsøge os i parken. Vi har begge været på sæson og er sneeee-lovers, så vi kunne godt matche ned i en bumse lejlighed. Har I stadig plads til 2 i uge 7?

I så fald, hvad skal vi betale for opholdet og du skriver logistisk? Nogen god plan for, hvordan man kommer billigt til Val T i uge 7? Da vi begge prøver at gøre det til en budget ferie, pga. SU'en, hmm.. Er jeg meget interesseret i at høre fra dig :)

Mvh Pernille Selmer Frandsen

Pernille Frandsen 10/01 2011 17:12

Du får lige min mail også:

pernille.selmer@hotmail.com

Vi er MEGA interesseret, jeg har også skrevet til dig på en anden annonce tilsvarende. Kan det passe du har oprettet 2?

Mvh Pernille Selmer Frandsen

Thomas 06/01 2011 16:33

Hej.

Det lyder spændende. En kammerat og jeg overvejer at tage nogle dage til Val T. i uge 3 og mangler et par senge. Det kunne f.eks. være søndag d. 16. jan til onsdag d. 19. januar. Så derfor må I gerne sende et tilbud til tno81@hotmail.com

Mvh. Thomas

Joachim Skov Martinet 10/01 2011 22:01

Hej Lasse Poulsen.
Jeg har ikke modtaget din email adresse?
Hvis nogle billige overnatninger i Val T stadig er noget for dig, så send mig din email adresse så finder vi ud af noget?

Thomas 07/01 2011 13:37

hej

jeg er interesseret i hele februar

ramouf@gmail.com

thomas

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen