Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Halken 10/10 2010 11:36
Hej derude,
Jeg søger en 10/12 personers lejlighed i Frankrig/Italien jeg har 2 krav. Min. 300 km, sammenhængende pister. og 5 soveværelser - ingen skal sove i stuen.
Har i nogen gode ideér eller bud på hvem der kunne have en sådan lejlighed?
På forhånd tak for hjælpen.
Nicklas Halken
Deluna 10/10 2010 17:17
Sv: 12 personers lejlighed i Frankrig / Italien - uge 5-2010
Hej
Så store lejligheder er ikke nemme at finde i alperne. Men jeg har et lille bud.
http://www.snowtrex.dk/?sei_id=13&id=68&code=5435
Her kan du så vælge den store 18 pers. hvis der skal være 5 soveværelser, ellers kan 12 personers lejligheden bruges. Den ligger i Val Thorens så de 300km pister er der bestemt.
Jacob 20/10 2010 22:01
www.les-balcons.co.uk har nogle store lejligheder. Ved ikke om nogle af dem er ledige i denne periode..
Michael Larsen 11/10 2010 13:09
hej
Eller www.ski-france.com - et tysk bureau, men siderne kommer på dansk, tast antallet af senge ind, uge, destination, og prøv evt de andre steder i Trois Vallée (saint martin, meribel, meribel-mottaret, chourchevel)
Lejlighederne er til at betale og du får 10 euro rabat pr liftkort på lejlighedens pris ved køb af liftkort gennem ski-france.
Michael