Volkl P60 Custom 04'

Martin Aabo 25/10 2006 04:18

Er der nogen der har erfaring med denne ski?

Mig som skiloeber: habil, har loebet 10 uger i alt. Det sker at jeg koerer off-piste men som hovedregel loeber jeg paa preparede lojper.

Jeg er paa udveksling i Montana og skal have noget grej til naar sneen falder i The Rockies :-). Forslag modtages gerne - jeg kigger efter sidste aars modeller da det passer bedst til min pengepung...

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Mogens 25/10 2006 10:01

Sv: Volkl P60 Custom 04'

har et par P60 og er utroligt glad for dem på pisten. Det er en decideret slalom ski, som hvis man er over dem virkelig giver respons specielt i kortsving hvor de er helt uovertrufne. De er ikke egnede til offpiste og løssne, hvor jeg så kører på Head M75. Ved ikke om P60 er den rigtige ski der hvor du skal hen, tror du skal finde dig en all mountain ski der kan lidt af det hele, offpiste, powdersne, piste o.s.v. God sæson

Ch 25/10 2006 08:42

Sv: Volkl P60 Custom 04'

Hej
P 60 er en af de bedste pisteski jeg har løbet på. Den er ret stiv og skal løbes ret aggressivt.... men så tager den også fat og kyler en ud af svinget. Tror ikke at den vil være særlig glad for at komme udenfor pisten... men jeg har ikke prøvet.

Vh
Ch

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen