Twintip-ski

Christian Steen Møller 06/06 2009 23:57

Hej er der nogle der god erfaring med enten K2 Silencer eller Salomon Teneighty? Overvejer at købe et par twintipski, men vil gerne høre hvad andre mener om dem. Jeg kører mest på piste, men vil gerne køre mere i parken og offpisten. Derfor er det meget vigtig at skien kan lidt at hvert.

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Mike 23/06 2009 20:28

Sv: Twintip-ski

Hej Christian

K2 Silencer er primært en parkski, den skulle have fået rigtig gode anmeldelser til parken, men ved ikke hvordan den er på piste/offpiste....

Jeg har selv et par 1080 gun og er utrolig glad for dem. De er en allmountain ski og er fantastiske i offpisten, og også gode i parken. På piste kræver det ligesom alle andre brede twintips lige lidt tilvænding at køre på dem.

Derfor hvis du primært vil køre i park synes jeg du skal købe silencer ellers så køb 1080

Mvh Mike

Kent D. Hansen 08/06 2009 15:12

Sv: Twintip-ski

hej christian

jeg købte selv et par 1080 foils til ferien i år. jeg var en tur nede i charmonix på masser af ny pulver sne, der var de fantastiske. de klarede sig ok på pisten men breden gør selvfølgelig der er lidt længere fra kant til kant. nu er jeg ikke den store haj på pukler men kom da rundt der også.

konklusion for mig, en god sjov ski, god i backcountry og kan kan sagtens køres på pisten.

mvh kent

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen