Støvlekøb? (Snowfun / Shop 540) -og- Skikøb? (Danmark / Frankrig) - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Thomas Thomsen skrev:
Hej

Jeg skal på fredag afsted til Val d'Isère (juhuu), og har droppet mine gamle "første generations" carvingski. Jeg har også droppet mine ældgamle støvler.

STØVLER vil jeg helt sikkert købe hjemmefra, enten i Shop 540 (Kbh) eller i Snowfun (Roskilde). I Shop 540 har de flest støvler fra sidste sæson (de synes ikke at årets støvler er bedre), hvilket gør det billigere for køberen. Ved nogen hvordan udbudet og prisniveauet ser ud i Snowfun?

SKI ved jeg ikke om jeg bør købe hjemmefra eller på stedet. Jeg har hørt at man på mange skidestinationer kan prøve forskellige ski før man køber. Hvordan fungerer det og hvordan er priserne i Frankrig kontra Danmark?

Tak for hjælpen!!!

/Thomas
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen