Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Tommy 13/10 2009 17:25
Hej.
Er der nogle der kan hjælpe mig. jeg skal have nye skistøvler hvor skal jeg gå hen at købe dem, gerne et sted med god service og på SJ.
- på forhånd TAK - Tommy
Rasmus Skov Jensen 13/10 2009 17:48
Sv: skistøvler
Hej Tommy
Offline, så kunne det være Snowfun i Roskilde har et godt rygte (har ikke selv været der):
Snow Fun
Industrivej 1E
4000 Roskilde
Mvh Rasmus
Thomasdk 14/10 2009 10:08
Sv: skistøvler
Var der i sidste måned. De tager dig op på en glasplade og analyserer hvordan du står på dine fødder, det er det som er kernen i det hele. Og så finder i noget der sidder ordenligt derfra.
Super betjening, og de kunne svare på alt, trods jeg havde en masse at spørge om.
Jeg var igennem 4 støvler før jeg fik noget der sad ordenligt, og jeg ofrede så også en støbt indlægssål. 100% perfekt.
Er ved at køre dem til hos indoorski nu, de sidder perfekt med helt tynde strømper.
Min kæreste fik efter 2 forsøg en nuser tøsestøvle lige i hendes smag, som sidder helt vildt godt med en god stivhed. Begge par blev varmet og tilpasset.
Og nårh ja så fik vi lige 25% rabat da der var udsalg.
De brugte ialt 2 timer på os, og jeg har aldrig før oplevet så god service i den kaliber.
Tag derud - NU - før sæsonen rigtigt starter, der kommer nemlig rigtigt mange mennesker og sidder i kø.