Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Karsten 13/02 2007 21:04
Hej
Er blevet anbefalet Snow Fun Skiservice i Roskilde, til at lave en ordentlig støvle. Mine gamle skummede støvler kan ikke mere!
Er der nogen der har erfaring med Snow fun, eller kan i anbefale nogen?
Hilsen
Karsten
Karina 14/02 2007 09:20
Sv: Skistøvler
Hej !
Jeg har en bror der har fået nye skistøvler hos Snow Fun i Roskilde. Han har kun gode erfaringer - blev serviceret af en pige der er med på det danske landshold og fik super betjening - men sæt god tid af..
mvh/ Karina
Henrik 14/02 2007 11:18
Hej
Jeg kan kun anbefale at du tager til Roskilde og for dine nye støvler. Jørgen der har det, er den bedste i Danmark til at rådgive vedr. køb af skistøvler.De kommer fra landet, for at købe støvler hos ham.Der er rigtigt god service.
God fornøjelse
Henrik
Karsten 14/02 2007 11:43
Tak for det Henrik, det var også det jeg umiddelbart vil gøre, efter at have gennemsøgt Danske websites for Skistøvler .:-)
Søren 14/02 2007 15:42
Kan også kun anbefale snowfun i Roskilde, har lige prøvet mine nye støvler fra Snowfun i sidste uge og der var absolut ingen problemer.
Søren
Karsten 14/02 2007 19:05
Hej Søren
Samme sted!
Karsten