Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Peter H 18/01 2007 09:32
Jeg har et par gamle skistøvler Nordica NR981, som er 15 år gamle, dog kun stået 5 sæsoner. De blev brugt til lige ski. Skal jeg ud og købe nye nu når jeg skal ud på carving ski eller kan de gamle bruges.??
Peter 27/01 2007 11:07
Sv: Skistøvler
Hvilke såler har du fået lavet og hvad måtte du give for dem?
Lagnoo 22/01 2007 23:36
Der burde absolut ikke være noget i vejen for at du skulle kunne bruge dine gamle støvler til carving. Der er dog sket en betydelig ændring i både reaktion og støtte i nyere støvler. Hvis du ikke står mere end 5 gange på 15 år, er det måske lidt overkill at købe nye, men det er værd at tage op til overvejelse!
=)
Peter Hejbroch 23/01 2007 20:38
Jeg takker for svaret.
Jeg har i mellemtiden fået lavet et par nye såle.
mvh
Peter