Skibums i Whistler 13/14

Sebastian Jensen 24/02 2013 22:13

Hej i garvede skiløbere,

Vi er tre gutter som tager til Whistler på sæson fra november til maj i næste sæson. Vi tager derned som luksus bumser, og sparer altså en masse knaster sammen hjemmefra.

Vi har endnu ikke fundet lejlighed, men har fået tilbud fra forskellige steder. Vil i foretrække at finde en udlejer selv, eller gøre det igennem et dansk selskab, som udlejer værelser/lejligheder?

Er der eventuelt nogen som har været i Whistler, og har gode råd til netop dette emne? Og eventuelt bare andre gode tips og tricks omkring Whistler.

Gode råd tages i mod med kyshånd.

Venlig hilsen Sebastian, Jon & Morten.

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Bjarke 24/02 2013 23:54

Sv: Skibums i Whistler 13/14

Hey

var selv i whistler sidste vinte (11/12) - i 5 uger.
Boede i en lejlighed som var privat fremleje... Vi sparede en den ved at hente tilbud fra flere forskellige. Vi sendte dem en mail og spurgte om det havde interesse, og hvad prisen i så fald skulle være.

Lidt fodarbejde betaler sig!
Glæd jer, det er et super fedt område. Kan anbefale Extremely Canadian (guidefirma) - nå benene er blevet skivante så tag en weekend med dem og kom ud og se lidt mere af området, de kender en masse fede steder.

God tur, mvh bjarke

Rikkesh 12/03 2013 10:40

Sv: Skibums i Whistler 13/14

Hej Drenge,

Jeg har selv haft et par sæsoner verden over, også I Whistler. Jeg har lidt forskellige kontakter til noget fremleje gennem et dansk firma. Så hvis i er interesseret skal i være mere end velkomne til at kontakte mig. Der er også nogle penge at hente, hvis i booker tidligere. Og det er et super fedt hus, de har i både Whistler og så har de også nogle huse i Creekside, som re mega fede! Så der er helt sikkert også lidt at vælge imellem.
Men som sagt er der meget at overveje, og Whistler er ikke bare en by, men sindssygt mange små områder, så det er også lige noget med at finde ud af, hvor man har lyst til at bo, og så se om man kan være så heldig at finde noget i det område, som ikke bliver for dyrt. Fordi det er altså ret så dyrt at bo og leve i Whistler, fordi det er så populært..
Men det er til gengæld også pengene værd, hvis du sprøger mig.
Men i Skriver bare til mig, hvis i vil vide mere.

MVH. Rikke SH

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen