Skibums i St. Anton

Jonathan T. Millant 23/09 2013 11:58

Hej derude
Vi er to knægte på 18 og 19 år der gerne vil være skibumser i St. Anton i denne sæson. Vi er efterhånden begge erfarne skiløbere, men uden nogen som helst erfaring inden for skibumselivet.
Vi har læst os frem til at det er mest normalt at man "bare" tager der ned til november også finder job og leglighed på destinationen
Er det den rette fremgangsmåde eller findes der en bedre? Det ville være cool at høre fra nogle der har prøvet det, eller nogle der ligefrem ved hvor der er jobs :)
Er der andre der har planer om at tage til St. Anton vil det også være fedt at høre fra jer, og jeres planer.
På forhånd tak!

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Martin 23/09 2013 12:47

Sv: Skibums i St. Anton

hey drenge

gi mig et kald på 42207664

Hans Carstens 23/09 2013 18:50

Sv: Skibums i St. Anton

hej

stod selv i samme situation sidste år, og fandt ud af efter at have spurgt lidt omkring at det er dør til dør metoden som virker :)
sidste år tog en kammerat og jeg så til st anton og prøvede lykken, vi gik dog lidt i blinde til at starte med, men efter lidt tid fandt vi så et arbejde, vi lavede dog den fejl at finde arbejde først og så bolig, så når i kommer derned så start med at finde en bolig, hvis i er heldige kan i finde noget til omkring 15 euro, selvom langt de fleste (inkl. mig og min kammerat) betaler 20 euro om dagen :)

midt-slut november er et godt tidspunkt at tage afsted :) og så når i kommer så søg kontakt med andre bumser og gå lidt på bar og snak med folk og hør folk af. det kan godt være der ikke er så mange jobs lige i starten, men når sneen kommer så begynder de lige så stille at ansætte folk, og så husk at presse stederne lidt for at se om der ikke skulle være et job til jer, selvom de siger nej til at starte med :)

skal forresten selv tilbage til st anton så håber da i tager afsted, og har evt en kammerat som kommer til at mangle en bolig der også hvis i kunne tænke jer en ekstra rumbo :)

med venlig hilsen
hans

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen