Skibums i skisæson 17/18

Marcus Joyce 16/09 2017 12:08

Hej!
Jeg er en fyr på 19 år, som brænder for at komme afsted på en skisæson. Jeg har allerede søgt et par steder, dog uden held. Jeg vil allerhelst til Norge, men er åben for alle muligheder for at komme afsted.
Er der nogen, som har nogen gode erfaringer eller råd el. til at komme afsted til f.eks. Norge?

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Henning Stokholm Buch 25/10 2017 11:55

Sv: Skibums i skisæson 17/18

Hej Jeppe
Jeg har været skiinstruktør de sidste to vintre. Hvis du endnu ikke har fundet noget og stadig går med et ønske om en sæson i sneen, er du velkommen til at kontakte mig. Det er endnu ikke for sent.
vh.
Henning

Martin 18/09 2017 14:25

Sv: Skibums i skisæson 17/18

hey Marcus

Hvis du vil til Frankrig val thorens så hit me

42207664

Martin

Caroline 26/09 2017 22:22

Sv: Skibums i skisæson 17/18

Hej Marcus,

jeg var selv i VT sidste år, og det var en helt fantastisk oplevelse - selvfølgelig meget anderledes fra Norge. I VT er der i hvert fald mange muligheder for at komme afsted - selv havde jeg skaffet mig et job i Skiset inden, jeg tog afsted. Men mine fire roomies tog afsted uden job og fik hurtigt et (efter et par uger). Der er mange dernede som ansætter de seasonaires, som kommer (f.eks. Skiset faktisk - og andre skishops også), og der er mange som tager på sæson på denne måde. Jeg er sikker på, at det i hvert fald også er sådan i mange andre franske områder (og sikkert også østriske).

Norge ved jeg dog ikke noget om!

Jeppe 08/10 2017 22:51

Sv: Skibums i skisæson 17/18

Hej Marcus! Jeg vil gerne lige høre, hvis du finder ud af mere om at tage på sæson i Norge, da jeg selv står og gerne vil af sted! Det eneste jeg har hørt, er at vi er lidt sent ude, men at man kan prøve og tjekke skisportsstedernes hjemmesider, og skrive til dem derigennem.

KH Jeppe

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen