Skibums 2017/18 sæson

Joshua Hansen 17/01 2017 15:38

Hej :)

Jeg er en 18 årig dreng der afslutter HHX til sommer og har planer om en tur som skibums i 5 måneder til frankrig næste sæson.
Jeg søger gerne lidt inspiration til gode steder at tage hen, og nyttige links til sider man kan finde bosituationer på.
Jeg er meget interesseret i at høre/se en oversigt over jeres forventede budget og jeres faktuelle budget, hvis der er nogen af jer der er villige til at dele det :)
Ellers tager jeg imod alt andet godt råd og gode erfaringer :)

På forhånd tak

Mvh

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Martin 01/02 2017 09:03

Sv: Skibums 2017/18 sæson

Hey Joshua

Jeg kan hjælpe med billig bolig i val thorens, du er velkommen til at gi mig et kald på 42207664 eller smid en mail for info

Martin

Thomas Fogsgaard 27/06 2017 11:38

Sv: Skibums 2017/18 sæson

Hej!
Vi på Johns Restaurang i val thorens er lige ved at starte på at forberede næste season vi har både jobs og sängplatser både til ansatte og ikke ansatte.
ang jobs søger vi
opvaskere
service
kokke
vi er et super frisk team med godt humør og der er masser af fart på men også masser af tid til at stå på ski.
Man bor i en lägenhet med 5 personer totalt. De ligger super centralt i byn både till pist och nattliv.
Om du har några frågor eller funderingar angående säng, lägenhet eller om du er intresseret i et fedt job er du välkommen att
ringa +33 679 174 356 eller på mail fogsgaard@yahoo.com
Med Vänlig Hälsning Thomas

Mads Petersen 11/07 2017 14:40

Sv: Skibums 2017/18 sæson

Hej Joshua,

Har du overvejet at blive instruktør? Som instruktør kan du få bolig arrangeret og holde et fornuftigt budget ved at arbejde for skiskolen i løbet af sæsonen. Jeg arbejder på kontoret for Snowminds, hvor vi hjælper med at arrangere hele sæsonen inklusiv uddannelse, job, bolig, transport osv., så du bare skal tænke på dit skiløb/snowboard. Vi har en masse gode råd og erfaringer vi gerne vil dele med dig.
Du er velkommen til at ringe på tlf. 2899 3599, skrive en mail på info@snowminds.dk, eller tjekke hjemmesiden ud på www.snowminds.dk.

Mvh
Mads

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen