Rygskjold?

Kristoffer Pilgaard Jensen 19/10 2008 18:35

Hej.
ville hører om rygskjold er noget ved? ved godt det er et dumt spørgsmål men det er sådan ment med hvornår man skal bruge og sådan?
hvis det er hvor er så et godt sted at købe det? :)

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

David 21/10 2008 14:16

Sv: Rygskjold?

Hej kan klart anbefale at købe et rygskjold til MC
de er næsten idendiske men nu kan de købes ved mc forhandlerne til ½ pris da sæsonen for mc slutter nu.
jeg har et sandona rygskjold jeg bruger både på mc og på ski.
det vigtigte er for mig at det er meget flexibelt og åndbart
ellers tager jeg det bare af :-D

Morten Piltoft 19/10 2008 20:08

Sv: Rygskjold?

Hej.

Om det er noget ved? Ja det er jo et smagsspørgsmål. Personligt kunne jeg aldrig drømme om, at tage mit rygskjold af. Nogle kalder det en falsk tryghed, for naturligvis kan det stadig gå helt galt, selvom man har det på. Men personligt giver det mig en ret stor tryghed, at have det på.

Til spørgsmålet om hvor du kan købe det, så er svaret alle sportsbutikker, som sælger skiudstyr.

Rasmus Skov Jensen 20/10 2008 20:00

Sv: Rygskjold?

Hej Morten og ...

Som med alt andet sikkerhedsudstyr er rygskjoldet ikke en garanti for at man ikke får skader. Det er en ekstra sikkerhedsforanstaltning, ligeså vel som sikkerhedsselen i en bil. Så kan kun gentage Morten, det giver ingen garanti for at du ikke kommer til skade.

Det vigtige når du har fået dig rygskjold er at det passer dig. Altså at det sidder korrekt til på ryggen. Det må altså ikke side løst. Der findes forskellige modeller i forskellige prisniveauer afhængigt af om du vil have det nyeste nye, eller kan bruge en sidste års model.

Du kan finde rygskjold i en del skibutikker rundt i landet, ligesom det også kan findes online i butikken her på siden: http://skisport.dk/skishop/skihjelme-og-rygskjold/

Mvh Rasmus

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen