Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Thomas 15/10 2009 00:12
Jeg skal have mig en ny ski jakke til næste sæson, så håber på i kan give mig lidt hjælp.
Jeg kører i nogle røde med lidt hvid skrift Peak bukser, rød hat osv.
Men hvilke farver kunne i forstille jer kunne se fedt ud til et sådan look?.
Jakken skal være størrelse XL og regner ikke med at skulle give mere end 3000 kr.
Thomas 15/10 2009 00:41
Sv: Ny skijakke.
Jeg kan selv anbefale Haglöfs Couloir jakke. Den er i en enormt god kvalitet, og vil ikke skuffe. Jeg købte den selv sidste år, og har haft meget stor glæde af den. Og så fås den i rød :).
En tilsvarende jakke, også fra Haglöfs, er Haglöfs Spitz jakke (fås også i rød), som er en model der lige et år ældre end Couloir'en, og i højere grad er en skaljakke. Spitz'en er lidt billigere end Couloir'en: De er set på nettet til henholdsvis 2900 og 3200 respektivt - du kan muligvis få dem lidt billigere ved at bestille i udlandet.
Det er i hvert fald et par forslag :). Med venlig hilsen,
Thomas.