Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Laura 30/01 2012 11:40
Hej, jeg vil lige høre om nogen af jer ved om det er muligt at male sine egne ski? Jeg har nemlig et par ski som jeg gerne vil have et andet udseende på.
På forhånd tak :-))
Kv 30/01 2012 15:56
Sv: Maling af ski
Hej Laura
Hvilke slags ski har du og hvad er det præcis du vil have lavet? Skal det vare være ensfarvet eller skal det være lidt mere dekoreret?
Jeg har muligvis en løsning til dig, hvor man airbrusher dine ski.
Hvad er du villig til at ofre og hvornår skal du bruge dine ski igen?
Lige til sidst, hvor i landet kommer du fra?
Jk 15/01 2017 22:27
Sv: Maling af ski
Hej KV. Ved godt det er et gammelt indlæg men prøver alligevel. Har et par nye Salamon Twintip ski, som jeg gerne vil have lavet skrå sort/hvide striber ned af. Hvad kan du gøre det for? :)