Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Lassea 09/12 2007 18:15
Hejsa, jeg har overvejet at købe et par K2 Fujative, fra 05/06.
Er de fuldstændig umulige at køre på pisten med, tænker på short turns, lidt carving osv?
På forhånd tak for hjælpen :).
PS.
Folk der hellere vil announcere deres K2 PE bedes lade være med at skrive :).
K2lover 28/10 2008 19:26
Sv: K2 Fujative
jeg har selv et par k2 fujitive (160 cm ) :::.:. som sagt er det en park ski og du får en park ski :. men jeg syntes at det er mere en allround ski . og som sagt er den ikk Sååå stabil i høj fart, men jeg gætter på at after som du vil købe en twintip er du ikk verden'smester i downhill ;) så du mere brug for en god ski , og det passer ikke de ikke er gode i shortturn's de er gode har selv kørt en slalom konkurence i dem (jeg vandt) :.::::.:.. HÅBER JEG KUNNE HJÆLPE
:::::::::::::::::: mange ski hilserner fra K2lover
Martin Ejlertsen 28/10 2008 23:10
Hej,
Jeg har købt den model fujative, og blev fortalt at det var den bedste parkski, på pisten altså.
PE skien skulle være meget tung på pisten, i hvert fald i forhold til fujativen.
Men betyder det noget? - har nemlig også tænkt på at købe Public enemy modellen.
Martin
Lassea 11/12 2007 16:30
Mange tak for svaret thomas, det hjalp meget :).
Thomas 09/12 2007 20:31
Hej Lasse,
Det er lidt svært at svare, når du ikke skriver lidt mere om, hvordan (hvor parken, på pisten, off-piste etc.) og hvor godt (hvor dygtig er du ?) - men Fujative er en decideret park ski. Så du får en ski der er lavet decideret til parken, men en ski, som ikke fungerer voldsomt godt på pisten - specielt ikke, hvis det skal gå stærkt. Og da den er relativt blød både i for- og bagski, så holder den ikke voldsomt godt kantbreb på meget hård sne eller is.
Hvis du søger en all-round ski, så er det min oplevelse, at du er på vildspor. Så ville jeg istedet gå efter en Public Enemy, som er noget mere all-round, men som stadig kan bruges i parken. Men hvis du taler K2, og søger en all-round ski (dog ikke specielt velegnet til parken) så er Apache Outlaw en ekstremt god ski.
En model 05/06 har en alder, hvor du absolut ikke må betale for meget for den. Jeg vil tro, at du kan finde Public Enemy årgang 06/07 på nettet (Tyskland) til omkring €300 inkl. binding.
Hilsen
Thomas