Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Cecilie 08/04 2013 19:41
Heej alle skiglade mennesker :D !
Jeg har lige et spørgsmål omkring skistølver og det er, hvad er forskellen når en skistøvle har 4 lukninger og 3 ?
Jeg har godt nok stået i 8 år, men jeg kunne godt tænke mig og vide hvad forskellen er, håber i kan hjælpe mig :D
Ha en dejlig dag/aften
Cille .. (:
Kasper Pedersen 09/04 2013 00:14
Sv: Hvad er forskellen?
Dem med tre spænder har et spænde som decideret presser hælen bagud. De tre-spændede støvler har ofte en mere progressiv flex. Personligt sover mine fødder mere i støvler med tre spænder end med fire :)