Rikke 12/12 2019 22:53

Hej :).

Jeg mangler lidt ekspertråd ang. køb af heldragt.

Jeg tager til Norge, nærmere Stöten og står på ski hvert år og er lidt af en frossenpind.
Overvejer at købe en heldragt fra Oneskee. Men vil jeg kunne holde varme i den.
https://www.oneskee.com/collections/womens-ski-snowboard-clothing/products/womens-leopard-print-ski-suit.
På forhånd tak.
Mvh Rikke

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Kvl 20/12 2019 14:32

Sv: Heldragt

En heldragt er mega fedt, and klart anbefales.
Der er helt sikkert stor forskel på kvaliteten af dem, og hvordan de isolerer og ånder. Jeg har en fra PP i Goretex. Det er en tynd skal, men holder virkeligt godt på varmen. Under har jeg en enkelt marino uld heldragt. Min bevægelighed og temperatur har aldrig været bedre.

Toilet - jeg kan ikke se hvordan det skulle være en større udfordring end hvis bukserne skal ned. Dragten åbner du og trækker ned. Hvis du undertøj som heldragt, har de også en fræk lynlås i bunden, som nemt kan åbnes.

Om det er smart nu, og ikke i morgen?? Jeg tænker det er det samme som et dyrt sæt to delt tøj. Det forbliver på ingen måde spart i længende.

Afterski? Så tager man vel bare dragten ned af overkroppen og lader den hænge i selerne. Smart - så glemmer du heller ikke jakken, nå du har fået en god brandert i billig Gløgg..

Så ud og få en - det kan kun gå for langsomt!

Tina 14/12 2019 19:16

Sv: Heldragt

Heldragt er ikke svaret i sig selv. Godt undertøj - en god midlayer og invister i de gode yderlag. Har lige skiftet en Helly Hansen efter 10 år - hvor jeg aldrig har frosset!
Så en lille tanke... toiletbesøg med en heldragt?
Var med på den mode for mange år siden og
JA man er nærmest nødt til at have assistance til at holde på "krop" og ærmer.
Afterski?
Det ser smart ud (lige nu) men
invester i et godt sæt og ha glæde af det i flere år :)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen