Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Max Kofoed 25/11 2007 13:24
Hej
Jeg har netop set noget, som ser ud til at være et godt tilbud - 1299,-. Jeg aner dog ikke, om skien overhovedet passer til mig. Er der nogle der kan fortælle lidt om skien - evt erfaringer? Og om det passer til mig?
Lidt om mig:
Jeg er en fyr på 21 år, 172 cm, 71 kg - udemærket form. Jeg har stået på ski 6-8 uger, og synes selv at jeg er ret god :-). Jeg står primært på røde pister, men de sorte afskrækker mig bestemt ikke. Jeg kører meget gerne med høj hastighed. Jeg kører ikke voldsomt meget offpist.
Max Kofoed 26/11 2007 22:00
Sv: Head c220i med Tyrolia SL 10RF bindinger
http://www.newgear.net/skitest_skis_show.asp?LA=DK&SP=SKI&YR=2005&S=&L=&I=&BR=HE&ID=HESAS1014&TY=A
Nogle experter der kan vejlede mig lidt?
Max Kofoed 27/11 2007 21:15
Min lokale skihandler anbefalede med Salomon Streetracer 5 eller 10, afhængig af hvilket prislag jeg gik efter... Hælder til 10'eren nu, men jeg ville sætte pris på nogle gode råd fra skikyndige folk :-)
Henrik 06/12 2007 18:18
er der virklig ingen der kender noget til disse ski
hvor gammel de ??
god dårlige eller?
Kent D. Hansen 08/12 2007 21:34
fandt lidt om den på ebay.
Product Information
Head C220i System with Tyrolia RFL 9 Bindings
Performance-oriented all-mountain carver featuring adaptive Intelligence Technology. For intermediate to advanced riders looking for agile handling in any terrain.
Details
Skill: intermediate
Terrain: groomed slopes
Style: intermediate skiing technique
Speed: medium
Length: 142 / 156 / 163 / 170 / 177 we have all sizes in stock
Radius: r = 15.3 m / 170
Sidecut: 114/68/98
Features
+ Intelligence Technology
+ Power Fiber Jacket
+ X-Frame