Billigt langtidsleje? - Østrig januar 2021

Jbo 05/10 2020 10:56

Jeg planlægger at anskaffe mig et Super Ski Card til vinter, og at være på ski de første 5 uger af det nye år. Tænker at det skal være på en af destinationerne i Salzburgområdet, så man nemt kan komme rundt til forskellige resorts, men også har et tæt på.

Er der nogen, der har erfaringer med langtidsleje af værelser eller lejligheder?
Hvor skal jeg lede?
Jeg går i udgangspunktet bare efter den billigste seng jeg kan finde.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Danni J 10/10 2021 19:49

Sv: Billigt langtidsleje? - Østrig januar 2021

Super fed ide, jeg gjorde det for 3 år siden, hvor jeg havde 6 uger og lå og kørte rundt, jeg valgte at tage 3 ophold forskellige steder også køre ud fra de forskellige byer rundt i områderne.

Håber du får en fed tur, jeg havde det mega nice - Og jeg ville også bruge det link som allerede er i tråden, dertil kan man også skrive direkte til turistbureauerne i hver by, de plejer også at være utrolig gode til at hjælpe med links/kontaktinformation til overnatningssteder. Ofte så er de billige ikke at finde på google/hotels.com/booking/airbnb fordi de ikke er så langt fremme elektronisk :)

Danni J 11/10 2020 21:46

Sv: Billigt langtidsleje? - Østrig januar 2021

Jeg har tidligere udfyldt her https://www.skiamade.com/en/Ski-resorts/Ski-amade/Holiday-request
også har jeg efterfølgende forhandlet med dem som har skrevet til en om en god pris - Man får en del henvendelser.

Derudover kan du også tage fat i nogle af rejsebureauerne, da de også kan hjælpe med nogle gode priser her, da de køber senge pr. sæson.

Jbo 12/10 2020 15:33

Sv: Billigt langtidsleje? - Østrig januar 2021

Mange tak!
Jeg prøver at sende nogle mails ud med det samme!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen