☔ Udsalg på regntøj - Spar op til 65 % - Slutter om 💦

Rejseforum - Skirejser

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at oprette dit svar.Er du oprettet som bruger på skisport.dk kan du med fordel logge ind inden du skriver et indlæg.
Er du ikke oprettet som bruger kan du blive det her - det er gratis

Det er ikke tilladt:
At bruge forummet til annoncering, eksempelvis udlejning af lejligheder, tagbokse og salg af udstyr

Upassende indlæg og indlæg der har til formål at reklamere for andre websites/ virksomheder vil blive fjernet uden varsel.
Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.
Jeg ønsker at blive oprettet som gratis bruger. Du kan læse mere om fordelene ved at blive oprettet som gratis bruger her.
vis min emailadresse ved indlæg
jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Kenneth Hansen skrev:
Kære PeterH
Tak for dit svar - dog ikke helt så intelligent endda. Hvis vi tager den nedefra - så skriver du at de lokale myndigheder i Østrig ikke har håndteret situationen efter bogen ! - øøøhh, hvilken bog er det du refererer til - er det den fra sidste gang der var Covid-19/Corona.Så skriver du at jeg ikke bør Shame folk herinde - øøøhh men det er OK at gå på tv og hænge et helt alpesamfund ud for noget de ikke kunne kende i forvejen. Tænker heller ikke Anne Jorsø og de andre tabere kender konsekvenserne for de østrigske bjergbønder som hun shamer. Hun fik sine 15 minutters fame. Og nej jeg har ikke en tidslinje for noget som helst - ligesom resten af verden heller ikke havde nogen tidslinjer eller varsler for sygdommen som ingen kendte på forhånd. Min pointe er bare at såfremt de lokale myndigheder burde være eksperter i sygdommen, så burde Anne Jorsø og andre idioter også kunnet have regnet den ud og pisset hjem til sig selv.Og kære PeterH - jeg er yderst rimelig - jeg bliver bare så træt når der er nogen så usle mennesker som Anne Jorsø, derude som dømmer andre uden at se i spejlet - det er i bund og grund der hele problemet ligger. Østrig og alperne bør som minimum uddele livsvarig karantæne for de 82 latterlige danskere som er med til at ville ligge sag an, mod dem som servicerer selvsamme danskere når de skal ned og drikke og feste - som de jo ikke har noget imod.
Skriv de fem tegn du ser i det hvide billede ovenfor i feltet. Dette er for at undgå at forummet misbruges til spam/reklame
Når du trykker "Indsæt indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket så kan dit indlæg ses på siden. Er du bruger skal du logge ind på næste side før indlægget bliver aktivt.

Tilbage til indlægget
Til forsiden af "Skirejser"
Til forsiden af forummet