Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015

Nikolaj 19/10 2014 12:57

Hej
Jeg har planer om at tage til Canada i starten af Februar for at stå på snowboard, i det som de kalder det bedste sne/powder i verden, resten af sæsonen som varer helt til slut april/maj derovre. Den sene start skyldes at jeg forinden skal ud at rejse med 2 gymnasiekamerater.

Det var planen at tage afsted alene og så se hvad der sker, men det ville være rart hvis man havde en/nogle at følges med :)

Planen er at starte med et par uger på Hostel og så se om man ikke kan finde et værelse så prisen kan holdes nede.

Jeg er en gut på, til den tid, 21 år og har god erfaring med snowboard så kører alt fra blå til sort og offpist.

Hvis der er nogen som har interesse så skriv så vi kan snakke om det :)

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Mikkel Jakobsen 31/10 2014 16:07

Sv: Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015

Hej Nikolaj.

Jeg tager til Banff i Canada den 27. december og regner med at være der til slut marts / starten af april. Har en god veninde som tog derover allerede den 15. oktober og skal være der omkring hele sæsonen. Hun har netop fået arbejde derovre, men har dog endnu ikke fundet lejlighed (det skulle være temmelig svært i Banff), så hun bor stadig på sit hostel. Men hun har det for fedt selvom skisæsonen ikke rigtig er startet endnu.

Jeg står på ski og har gjort det hele mit liv, og er totalt frisk på nogle fede powder sne eventyr i Canada. Har endnu ikke planlagt så meget udover at jeg har købt flybilletten (til Edmonton - 2615 kr hos IcelandAir), skaffet arbejdsvisum (for en sikkerheds skyld) samt købt sæsonkort (til early bird pris).

Vil meget gerne snakke videre om det. Kunne være lækkert at have en dansk kontakt derovre og evt skibuddy ;)

Kasper Lind 25/12 2014 19:43

Sv: Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015

Hey med jer, jeg tager også til Banff her d. 28 december som skibums, og rejser hjem d. 14 maj. Har fundet et sted at bo fra d. 12 januar til 31 januar. Jeg er meget interesseret i at mødes med nogen dernede, få nogen fede venner jeg kan stå noget lækker powder med :) Jeg er 22 år gammel, og tænker hvis man slår os et par stykker sammen, vil det være lettere at finde et sted at bo til leje.

Jeg er primært dernede som skibums, skal self også finde job på et tidspunkt når jeg har arbejds visum klar.

Jeg håber i ser min besked, så vi kan finde ud af noget. Evt skrives videre om det på facebook ?

Kasper Lind 25/12 2014 19:51

Sv: Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015

Ps, jeg står selv på ski og elsker den dybe powder. Kom så, lad os stikke hovederne sammen. Så vi kan finde et lækkert sted at leje, det 10x nemmere at finde noget når man er flere. Så kan man evt også splejse bil, havde nogen venner der gjorde præcis dette for 2 år siden i Banff.

bump

Mikkel Jakobsen 25/12 2014 21:10

Sv: Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015

Hej Kasper.
Fedt du også skal til Banff lige om lidt! Kan være vi ses derovre! Find mig gerne på Facebook (Mikkel Borring Jakobsen), så vi kan snakke videre om det :)

Nikolaj 26/12 2014 07:11

Sv: Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015

Hej begge to.
Jeg er frisk paa at finde ud af noget med bolig/staa sammen :)
Men jeg ankommer som sagt foerst i starten af februar.

Kasper Lind 26/12 2014 11:14

Sv: Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015

Hey nikolaj, lyder godt. Vi har nemlig også snakket om at finde noget at bo i starten af februar, jo flere jo nemmere/bedre:) Vi er derover d. 27 og 28 december

Ansøg mig på facebook evt, jeg hedder: Kasper Lind på face også:) så kan vi snakke nærmere der

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen