Ski/snowboard i Canada Feb. - April 2015 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Nikolaj skrev:
Hej
Jeg har planer om at tage til Canada i starten af Februar for at stå på snowboard, i det som de kalder det bedste sne/powder i verden, resten af sæsonen som varer helt til slut april/maj derovre. Den sene start skyldes at jeg forinden skal ud at rejse med 2 gymnasiekamerater.

Det var planen at tage afsted alene og så se hvad der sker, men det ville være rart hvis man havde en/nogle at følges med :)

Planen er at starte med et par uger på Hostel og så se om man ikke kan finde et værelse så prisen kan holdes nede.

Jeg er en gut på, til den tid, 21 år og har god erfaring med snowboard så kører alt fra blå til sort og offpist.

Hvis der er nogen som har interesse så skriv så vi kan snakke om det :)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen