Skiguide - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Lotte skrev:
Hej.

Jeg er 20 år gammel, og ønsker at være skiguide i sæsonen 16/17, men er i tvivl om hvilket selvskab der har bedste arbejdsvilkår. Jeg står mellem selvskaberne SkiGroup, Thinggaard, SlopeTrotter og Nortlander, da jeg her passer aldersmæssigt. Jeg oplever dog stor forskel på fordele og ulemper, hos de forskellige selvskaber, når det gælder løn, liftkort, skiudstyr og ellers generelle arbejdsvilkår. Jeg vil derfor høre, om der er nogen, der har erfaring som guide hos disse selvskaber? Vil dog også gerne høre fra folk, som har gode råd, til en forhåbentlig kommende skiguide.

Håber i vil tage jer tid til, at besvare min henvendelse :-)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen