Rejsemakker eller gruppe søges til 7 dage på ski - Italien/Frankrig, vinter 2016 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Rikke Carlsen skrev:
Åh, hvor jeg dog gerne vil af sted på ski denne sæson og allerhelst til Italien eller Frankrig! Men jeg mangler én eller flere at rejse med - gerne nogen, der både er til lange skidage med plads til hygge og afterski (uden at det går totalt op i druk). De gruppe- eller singleture, jeg kan finde, går alle til Østrig, og det er jeg ikke pjattet med.

Så nu prøver jeg her!

Detaljerne:
- Hvem: En eller flere rejsemakkere - cirka i alderen 20-50 - der har lyst til en tur, hvor der både er plads til masser af skiløb (niveau: let øvet-øvet, måske med lyst til lidt skiskole undervejs), masser af hygge og god mad og måske noget afterski?
- Hvorhen: Ikke besluttet, men meget gerne Italien eller Frankrig
- Hvornår: Alt fra uge 1-8 og igen fra uge 11 og frem. Jeg er ret fleksibel.
- Hvad: en uges skiferie i enten lejlighed eller hotel med eller uden halvpension. Jeg tænker primært en voksentur uden børn.

Jeg er 32 år, kvinde og har god erfaring på alpinski uden at være nogen fremragende skiløber. Men røde pister og en sort i ny og næ, det klarer vi! Jeg vil sikkert gerne bruge et par timer om dagen på at få noget undervisning, men ellers vil jeg bare gerne ud og nyde nogle lækre pister i solksin og måske prøve kræfter med den dybe sne uden for pisterne uden at tage på deciderede offpiste-ture.

Selvom skiløbet er hovedfokus, er jeg også stærk tilhænger af god mad, vin og måske nogle bombardinos undervejs! Så længe vi stadig kommer ud på pisterne næste formiddag :)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen