Rejsekammerat(er)!

Lasse 10/02 2016 12:47

Hej med jer, jeg er en fyr på 23 som leder efter nogle at stå sammen med. Jeg har ikke nogle krav til destination eller en specifik uge.

Jeg vil mene at jeg kan følge med de fleste niveauer. Jeg gider bare ikke tage afsted helt alene.

Skriv evt på Facebook: Lasse Rydell

Mvh

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Finn 11/02 2016 06:47

Sv: Rejsekammerat(er)!

Hej Lasse. Gi mig et kald, kan være vi kan finde ud af noget, har tlf. 61554932
Hilsen Finn ?

Andreas 11/02 2016 12:11

Sv: Rejsekammerat(er)!

Hej Lasse

Jeg søger også rejsekammerater til en skitur. Gerne i uge 10 eller 12.
Jeg konkurrerer i pukkelpiste, og har allerede været en hel del afsted i år. Jeg har dog et ønske, om at slutte sæsonen roligt af i alperne, efter nogle konkurrenceuger nu her i skandinavien, som bare ikke er hyggeligt på samme måde. Jeg kommer nok til at ville træne en del, men vil ikke rejse alene derned, og prisen er samtidig en hel del billigere, hvis vi kan finde på noget, et par stykker.

Hvis du selv, eller en anden som vil med os, kan stille bil til rådighed, kan det gøres meget billigt i disse uger (2500 kr + lifkort), ellers er bus til rådighed selvfølgelig, på destinationer som Tignes og Val T.

Jeg er selv mest interesseret i at komme til Les Arcs, Tignes eller Val Thorens. Men jeg kan selvfølgelig overtales, hvis argumenterne er til stede ;) - jeg håber på at høre fra dig !

Jeg er forresten selv 23 og bosiddende på Frederiksberg.

Mvh, Andreas.

Finn 11/02 2016 12:28

Sv: Rejsekammerat(er)!

Hej Lasse. Jeg glemte at sige at det drejer sig om uge 8, og jeg regner med at ta til Salbach, Jeg er 60+ men er frisk og ung af sind og har stået på ski i 35 år. skriv hurtigst muligt:-)
Hilsen Finn

Stephanie De Fontenay 11/02 2016 16:23

Sv: Rejsekammerat(er)!

Hej med jer! :)

Kunne i lokkes til at tage med på tur til Sölden i uge 10 med en flok telemarktosser?:

Du behøver ikke at stå på telemarkski for at være med :) Vi har 15 ledige pladser af de 21.

Ring gerne, hvis du har spørgsmål: 28346744

Emil 12/02 2016 03:44

Sv: Rejsekammerat(er)!

Hej drenge!

Det lyder super hyggeligt at tage afsted flere sammen - jeg er mega frisk!
Jeg vil også mene at jeg kan følge med de fleste og aldersmæssigt er jeg 21.

Emil

Thomas Jespersen 12/02 2016 08:13

Sv: Rejsekammerat(er)!

Hel Lasse. Har du fundet nogle, for jeg kunne også godt tænke mig det, jeg har dog først ferie i uge 15.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen