Manglende svar på forespørgsel?

Hyst 19/09 2014 21:57

Er der nogen der har erfaring med at transportselskaber (bus) eller rejselskaber (skirejser) ikke svarer på mailhenvendeler?

Nogle teenager prøver at planlægge deres første egen skitrip, men er stødt in i manglende svar fra ovenstående selskaber.

Nogen der har erfarning med baggrund og hvad man man forvente?

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Rasmus Skov 20/09 2014 12:40

Sv: Manglende svar på forespørgsel?

Hej Hyst

Mail kan gå i spamfiltre, og mig bekendt svare alle danske skirejsebureauer da naturligvis på de henvendelser de får fra potentielle kunder - alt andet vil være decideret dumt.

Løft knoglen ring til bureauet, det er sikkert en smutter. Så er den ude af verden, de unge kan forklare deres behov og bureauet kan strikke det rigtige oplæg samme og så er de videre - og snart på ski ;o)

/Rasmus

Thomas Jensen 20/09 2014 16:13

Sv: Manglende svar på forespørgsel?

Hej

Der kan være mange årsager... og svært at sige noget konkret om uden at kende fakta.

Fra tid til anden ser man henvendelser som fordrer et specialtilbud (dvs. der skal bruges en del tid på at udarbejde et tilbud - samtidig med at bureauet måske fornemmer at pris er eneste parameter). Kæden hopper så helt af, når modtager ser at der er 30 rejsebureauer i to-felter.

Den slags henvendelser er da ofte set i branchen - og rent historisk er der sikkert også blevet slettet en enkelt eller to af disse henvendelser :)

vh
thomas jensen

Hyst 20/09 2014 17:19

Sv: Manglende svar på forespørgsel?

Der er kun sket henvendelse til ét firma (dog på to mailadresser - da der ikke blev svart tidligere)

Prisen er blevet aksepert på forhånd. Så......?

I det minste kunne man svare de unge mennesker at virksomheden ikke er så langt med planlægningen endnu, og bekræfte modtagelsen af henvendelsen.

Stort set er der kun ét selskab der leverer denne ydelsen, og de reklammerer også på skisport.dk

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen