Månedsbums Jan/Feb 2017

Stinne 13/04 2016 20:16

Hej.
Jeg tænker at tage en måned afsted som skibums i enten Januar eller Februar 2017. Jeg har tidligere arbejdet 2 år som guide i Østrig og ellers stået på ski hele mit liv.

Jeg tænker enten St.Anton eller USA (Breckenridge eller Mammoth) og da det nu engang er sjovest at være flere afsted søger jeg rejsepartnere. De nærmere rammer er ikke defineret da det er en løs plan indtil videre.

Mon der er andre tidl. skibumser der er friske på en måneds puddersne?

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Stine J 16/04 2016 16:35

Sv: Månedsbums Jan/Feb 2017

Hej Stinne.

Jeg har med interesse læst dit indlæg og kunne godt tænke mig at snakke mere med dig :) Vil du ikke sende mig en mail på johansen89@hotmail.com?

Kh
Stine J :)

Josefine Hjortshøj 24/04 2016 12:31

Sv: Månedsbums Jan/Feb 2017

Hejsa!

Vil jeg da også gerne høre mere om, er selv lige hjemvendt fra min første sæson og tankerne går på endnu en sæson næste år i enten Europa eller Canada! Hvad har du gjort dig af tanker med destination? :)

Kh Josefine :)

Stinne 25/04 2016 07:50

Sv: Månedsbums Jan/Feb 2017

Hej Josefine. Umiddelbart tænker jeg en 4 ugers tid i St.Anton, men man kan jo køre rundt og stå i andre nærliggende områder til afveksling.

Jeppe 04/10 2016 09:00

Sv: Månedsbums Jan/Feb 2017

Hej

Er I nået langt i planlægningen af dette?
Har selv overvejet 4 uger...

Martin 04/10 2016 10:55

Sv: Månedsbums Jan/Feb 2017

Hej alle

Jeg kan måske hjælpe jer med en længere skiferie end normalt ;-)
Jeg pladser i boliger i verdens største sammenhængende skiområde val thorens
smid en mail eller her

https://www.facebook.com/martin.lassesen

Martin

Anders 05/10 2016 10:14

Sv: Månedsbums Jan/Feb 2017

Måske en smule off-topic, håber det går..

Nu har du jo været afsted som guide, og jeg står selv i den situation at en kammerat og jeg skal afsted hele Januar til Tignes - Men hvad gør du i forhold til liftkort? ud fra hvad jeg kan regne mig frem til koster 30 dages liftkort det samme som et sæsonkort (ca. 1000 euro).. Er der en anden løsning der er billigere som du kender til?

Anders.

Karina Holmfred 05/10 2016 14:02

Sv: Månedsbums Jan/Feb 2017

HI Stinne,
jeg regner selv med at tage afsted mindst en måneds tid fra jul til jan/feb. St Anton selvfølgelig.
Pt sidder jeg og søger lejighed, og vil gerne have en at dele med og selvfølgelig også noget skiløb.
Skriv hhvis det har interesse: kholmfred@yahoo.com

Karina

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen