Italien - uge 11, 2002

Ole Hust 20/09 2001 13:58

Vi er en gruppe på 40-60 mennesker, der hvert år rejser på skiferie sammen. - Gruppen er meget blandet, lige fra børn på 5 år til de ældste deltagere på omkring 70 år. - Både familier og enlige hanner/hunner i alle aldre deltager, og stemningen er altid behagelig, afslappet og festlig.

De fleste af deltagerne er vendelboer og vi plejer at fylde en hel bus (sovebus) med afgang fra Frederikshavn fredag morgen (8/3), hvorefter vi samler de sidste deltagere op på vej ned ad E45.

Denne gang rejser vi med Movement til Sauce d'Oulx i uge 11 - ½ pension på 3-stjernet hotel kr. 3845,- + 8 dages liftkort til hele den italienske mælkevej (incl. VM byen Sestriere) kr. 1270,-

Vi er en god blanding af både erfarne og "grønne" skiløbere i alle aldre, så der er altid nogle stykker man kan finde sammen med når vi får skiene på.

Vi er p.t. ca. 40 personer klar til afgang, så skulle du/I lave lyst til at hægte jer på gruppen så send et par linier på mail eller slå på tråden.

Ole Hust
Frederikshavn
tlf.: 4015 1853 mail: hust@mail.tele.dk

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Else Andersen 21/09 2001 21:01

Sv: Italien - uge 11, 2002

Hej Ole & co.
Jeres skiturstradition lyder bare så godt - lige noget for mig. Godt nok bor jeg i nærheden af København - i Albertslund, så det kan være, at eg vil få lidt besvær med at fange bussen. På den anden side kan det blive sjovt at lære nogle andre vendelboer at kende end familien. Og selv om jeg ikke er ret god til at stå på ski, e-e-e-elsker jeg det, især i Alperne (det er vel dér, Sauce dÒulx ligger ? Det lyder forresten fransk.)
Jeg er kort sagt interesseret i at høre mere.
Jeg er snart 50 år, arbejder med mennesker og har været på skitur en del gange med børn og unge.

Jeg håber at høre fra jer snart.

Venligst

Else Andersen

Søren Tang Jeppesen 21/09 2001 21:32

Sv: Italien - uge 11, 2002

Hej Ole.
Det er en rigtig god ide. Det er ikke så nemt at komme afsted alene. Det er meget sjovere, når man er flere; idette tilfælde rigtig mange.
Jeg synes selv, at jeg er en habil skiløber, så derfor er jeg helt med på
ideen.
Jeg er nytilflytter til Karup, idet jeg skal starte i en ny stilling ved Herning politi.
Jeg håber også snart, at høre fra jer.
Venlig hilsen Søren Tang Jeppesen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen