Frisk(e) Kvinde(r) søges til Tøsetur i 2017 ! - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Malene Askman skrev:
Hej Kvinde

Hvis du ligesom jeg har en kæmpe passion for ski/afterski/powder, og for alt i verden hellere trækker 'vinterkortet' fremfor 'sommerkortet', har du god grund til at læse videre.

Jeg søger nemlig friske Kvinder som ELSKER ALT ved skiferie!!!! (her er alt fra de svedige skisokker til en lille jägermeister at varme sig på inkluderet ;-).

Jeg ønsker, at udvide mit netværk og gør en aktiv indsats for, at lære nogle flere kvinder at kende, som evt. selv trænger til at få flere ski-entusiaster i sit netværk.

Vi er indtil nu 4 vidunderlige friske søde sjove Kvinder på hver vores fantastiske måde, som står på ski sammen - nu på andet år. Vi har hver især mange års erfaring på slalomski og er alle habile skiløbere på pisten (tager aldrig off-pist).

Jeg vil gerne kende endnu flere kvinder som elsker skiløb!!! Mit formål er, at kunne sikre mig skiløb sammen med tøser i resten af mit liv - ps: det er så kedeligt at stå på ski alene. Pps: en kærestetur samt en familietur på ski er slet ikke at sammenligne med ren tøseskitur!! ;-)

Du ved, som kvinde og erfaringhed for ovenstående sagtens hvad jeg mener med det ;-)

Vi er fra alderen sidst i 30- start 50, men er du yngre eller ældre, er du varmt velkommen i klubben. Så længe skipassionen, med alt hvad der hører sig til, er tilstede, har vi allerede dér en kæmpe ting tilfælles og dermed også en fin bølgelængde igang. Alderen i min verden er fuldstændig underordnet og blot et tal i rækken.

Vores næste tur er fastlagt til Saalbach i uge 3 næste år. Vi er 3 fra tøsegruppen, som skal afsted på denne tur. Det kunne være fantastisk, hvis du har lyst til at støde til tøseturen og måske blive en aktiv del af tøseflokken fremover.

Hvis du har interesse i at vide noget mere om os eller om skituren til Saalbach og/eller endda har lyst til at springe med på vores kommende tur, hvor der er 2 sengepladser ekstra, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig på 25857285 eller sende mig en mail.

Jeg vil blive utrolig glad i låget...og tænk engang hvis din henvendelse kunne udvikle sig til det fedeste venskab oveni hjelmen... Det ville 'ski' da ikke gøre noget vel...Nej dælme om det må gå vores næser forbi så skriv skriv skriv .....:-)

Ekstra hygge-info: sidste år skrev jeg også et indlæg herinde, som beskrevet noget lignende det samme som her. Resultat: en super sød skøn sjov Kvinde dukkede op, og er i dag en del af tøseklubben. Vi skal sammen afsted for anden gang til næste år i uge 3. Det er da i sig selv så super fedt og fantastisk!!!

Du skal endelig også bare ringe/skrive hvis du kunne tænke dig, at deltage i en fremtidig skitur, og altså ikke lige har mulighed for at deltage i uge 3 i 2017.

Jo flere kontakter til fremtidens skiturer jeg får jo bedre.

De bedste entusiastiske ski-hilsner
Skibumsen,
Malene
:-)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen