Rejseforum - Skirejser - Debat: Mangler transport til Hemsedal den 25/3 eller 26/3 fra danmark 1 person.

<< Forrige: Ski i uge 16? Hvor?Næste: Sneen i Ischgl...? >>

Mangler transport til Hemsedal den 25/3 eller 26/3 fra danmark 1 person. - skrevet den 23/3 2010 - 23:03
Jakob Fuglsang
Jeg skal til hemsedal torsdag eller fredag, men håbede lidt på om der var nogen der skulle afsted nordpå den dag. jeg bor i århus hvor jeg læser, men kan fint mødes med jer/dig et andet sted i landet. Jeg har boet i hemsedal i 2 år, og skal nu op og besøge min søster som stadig bor der oppe og driver skiskolen skeasy i hemsedal. jeg har selv taget uddannelse som instruktør og arbejdet i skiskolen. så jeg kan godt være behjælpelig med en lektion hvis vi kan afregne på den måde. Eller en offpist guidning i området.
Ring eller skriv endelig hvis i/du kunne tage en ekstra passeger med.
Mobil: 60103405
Email: jakobhove@hotmail.com

Mange hilsner
Jakob Fuglsang

<< Forrige: Ski i uge 16? Hvor?Næste: Sneen i Ischgl...? >>

Til forsiden af "Skirejser"

Populære sider på Skisport.dk netop nu!

SkiShoppen - restsalg
Find skirejser og restpladser
Grupperejser
Køb & Salg
Lande

Tilmeld nyhedsbrev og vind lækkert skisæt

Få gratis nyhedsbrev med tips og tricks, artikler og tilbud - tilmeld dig nu og deltag i konkurrencen om et lækkert skisæt fra SkiShoppen!

Tilmeld nyhedsbrev og vind

Populært i Skishoppen
Til toppen Til toppen Tilføj siden til dine favoritter Bogmærk! Tip en ven om denne side Tip en ven Tilmeld dig vores nyhedsbrev om skirejser og skiferie med spændende nyheder, artikler, tilbud, nyttige tips Nyhedsbrev Bookmark and Share