Rejseforum - Skirejser - Debat: Ischgl?

<< Forrige: En lille forsæsontur 1 - 5 Dec. Nogen der er interesseredeNæste: Lindvallen, Sälentoppen 3 >>

Ischgl? - skrevet den 6/9 2010 - 14:57

W00T
Er Samnaun en del af Ischgl og kan man stå på ski der? Det er lige det eneste jeg vil vide. :)

Min side: www.skisport.dk/minside/W00T
Ischgl? - skrevet den 6/9 2010 - 15:46

Dage på ski: 445
Rasmus-Skov-Jensen
Hej Sebastian

Ja, områderne hænger sammen. Samnaun ligger i Schweiz. Der er langt mellem stederne i bil, men på ski tager det ikke mere end 1 times tid at komme fra det ene til det andet sted.

Mvh Rasmus

Min side: www.skisport.dk/minside/Rasmus-Skov-Jensen
Ischgl? - skrevet den 7/9 2010 - 16:24
Jannick
Jeg forstår ikke helt det med 1. time mellem områderne.
Ischgl og Samnaun er et stort super godt sammenhængende område.

Samnaun er en toldfri by, men spørger du mig er der ikke noget at komme efter (altså at købe), men byen er hyggelig. Man bør tage den 12 km. lange nedfart til selve byen, og måske spise på "smuglerkroen", første spisested som man møder.
Derefter er der et transportstykke på ca. 1 km, hen til de imponerende kabinelifte tilbage til skiområdet.

Ischgl? - skrevet den 7/9 2010 - 16:35

W00T
Tak for svarene, dog har jeg et spørgsmål mere. Man skal kun betale for 1 skikort ikke? For jeg ved i Cervinia skal man betale for 2 skikort hvis man både vil køre i det Italienske Cervinia og det Schweiziske Zermatt.

Ischgl? - skrevet den 7/9 2010 - 16:48

Dage på ski: 445
Rasmus-Skov-Jensen
Hej igen

Korrekt kun et liftkort, det gælder hele området Samnaun/Ischgl.

Mvh Rasmus

Min side: www.skisport.dk/minside/Rasmus-Skov-Jensen
Ischgl? - skrevet den 7/9 2010 - 19:36

W00T
Tak igen. :)

<< Forrige: En lille forsæsontur 1 - 5 Dec. Nogen der er interesseredeNæste: Lindvallen, Sälentoppen 3 >>

Til forsiden af "Skirejser"

Populære sider på Skisport.dk netop nu!

SkiShoppen - restsalg
Find skirejser og restpladser
Grupperejser
Køb & Salg
Lande

Tilmeld nyhedsbrev og vind lækkert skisæt

Få gratis nyhedsbrev med tips og tricks, artikler og tilbud - tilmeld dig nu og deltag i konkurrencen om et lækkert skisæt fra SkiShoppen!

Tilmeld nyhedsbrev og vind

Populært i Skishoppen
Til toppen Til toppen Tilføj siden til dine favoritter Bogmærk! Tip en ven om denne side Tip en ven Tilmeld dig vores nyhedsbrev om skirejser og skiferie med spændende nyheder, artikler, tilbud, nyttige tips Nyhedsbrev Bookmark and Share