Rejseforum - Skirejser - Debat: hvornår åbner/lukker lifterne i Livigno uge 12/13??

<< Forrige: Transfer Salzburg-Zell am SeeNæste: Skirejse uge 7 >>

hvornår åbner/lukker lifterne i Livigno uge 12/13?? - skrevet den 28/1 2012 - 21:48

Thomas
Hej.. som overskriften siger, vil jeg gerne vide, hvornår pisterne åbner og lukker i Livigno.. jeg skal afsted den 23. marts og tager hjem ca 1. April, så tænker at lifterne har længere åbent, da solen først går ned ca 19.30 :)
Har ikke kunne finde det via google osv :)

Sv: hvornår åbner/lukker lifterne i Livigno uge 12/13?? - skrevet den 29/1 2012 - 00:41

Dage på ski: 22
Brian-Lund
Lift hours :
Lifts operate from 9.00 a.m. to 5.00 p.m.
Lift N. 23 is open on Thursday nights from 8.30 p.m. to 10.30 p.m.
Lift N. 17 is open on Thursday nights from 8.30 p.m. to 10.30 p.m.

http://www.skipasslivigno.it/eng/uffici/dove.php
Går ud fra at det er det samme hen over hele sæsonen... Sådan er det de fleste andre steder, i hvert fald i alperne.

Der er jo også færre kunder sent på sæsonen så økonomisk giver det jo ikke meget mening at udvide åbningstiderne! ;)

Min side: www.skisport.dk/minside/Brian-Lund
Sv: hvornår åbner/lukker lifterne i Livigno uge 12/13?? - skrevet den 29/1 2012 - 09:51

Thomas
Tusind tak for svar !!!

<< Forrige: Transfer Salzburg-Zell am SeeNæste: Skirejse uge 7 >>

Til forsiden af "Skirejser"

Populære sider på Skisport.dk netop nu!

SkiShoppen - restsalg
Find skirejser og restpladser
Grupperejser
Køb & Salg
Lande

Tilmeld nyhedsbrev og vind lækkert skisæt

Få gratis nyhedsbrev med tips og tricks, artikler og tilbud - tilmeld dig nu og deltag i konkurrencen om et lækkert skisæt fra SkiShoppen!

Tilmeld nyhedsbrev og vind

Populært i Skishoppen
Til toppen Til toppen Tilføj siden til dine favoritter Bogmærk! Tip en ven om denne side Tip en ven Tilmeld dig vores nyhedsbrev om skirejser og skiferie med spændende nyheder, artikler, tilbud, nyttige tips Nyhedsbrev Bookmark and Share