Slopetrotter
Nyhed fra Slopetrotter. Se oversigt med alle nyheder fra Slopetrotter her
« Til oversigten

Personlig service som succesfaktor

Sidste år bookede 30 % af Slopetrotter Skitours’ gæster deres skirejse på internettet. De resterende 70 % bestilte deres rejse via telefonen med hjælp fra en af virksomhedens ferierådgivere.

 I en branche, hvor samtlige aktører taler meget om service, er samtalen med kunderne af stor betydning. Slopetrotter Skitours satser derfor stenhårdt på det personlige møde over telefonen, hvor hver eneste stemme er en byggesten i virksomhedens fortsatte vækst.

Kvalitet, tryghed og professionalisme er de tre nøgleord for Slopetrotter Skitours, og disse skal afspejles i al kontakt med virksomheden. For at kunne leve op til disse nøgleord satser virksomheden stærkt på sin personlige rådgivning, hvor ski- og rejseglade ferierådgivere spreder deres skiglæde videre sammen med de uforglemmelige vinteroplevelser.

Uanset om du er ude efter en skiferie med bus, fly eller om du vil køre selv, vil Slopetrotter Skitours gøre sit, for at du kan føle dig tryg under hele rejsen. Dette mål gennemsyrer også virksomhedens kundeservice, hvor alle spørgsmål og bekymringer mødes med engagement og en stor vilje til at hjælpe. Både internt og eksternt tales også altid om gæster frem for kunder.

- Vores ferierådgivere er alle forskellige, men uanset hvem du får i røret, tør vi godt love, at du mødes af en person, som af hele sit hjerte engagerer sig i at give dig den bedst mulige skiferie, hvor både kvalitet og pris lever op til dine forventninger, fortæller Minna Henriksson, der er salgschef hos Slopetrotter Skitours.



Med 5-stjernet topkarakter på Trustpilot viser Slopetrotter Skitours, at de er i stand til at leve op til egne forventninger som et af det stærkeste skirejseselskaber på markedet. De tidligere gæster ranker virksomhedens kundeservice højt, og flere udtalelser bekræfter satset på personlig service ved at rose ferierådgiverne for deres engagement og den personlige kontakt.

- Vi vil gerne byde flere gæster velkommen som en del af Slope-familien, så vi kan sprede skiglæden videre ved at dele vores viden om Alperne med endnu flere. Derfor lægger vi meget vægt på at holde et højt og personligt serviceniveau, da vi tror på, at en skiferie er bedst, når man deler den med mennesker man kan lide, afslutter Minna.

Læs mere om Slopetrotter Skitours her.


Næste »« Forrige

Se flere nyheder fra Slopetrotter - Se alle nyheder